خرید و فروش باغ ویلا در شهریار

  • ۰
  • ۰

این باغ ویلا در شهریار و در دهکده ویلایی کردزار واقع شده که داری 1500 متر مساحت در بهترین لوکیشن دهکده کردزار می باشد. در داخل این باغ ویلا یک ویلای 150 متری لوکس و با نقشه مهندسی و بسیار خوش ساخت و زیبا و همچنین شاه نشین قرار دارد.  همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید در محوطه این باغ محوطه سازی و فضاسازی زیبا و بسیار دیدنی انجام شده که به همراه نورپردازی قرار داده شده در آن جلوه زیبایی را در شب به ارمغان می آورد.

این باغ ویلا لوکس که در کردزار  واقع شده همچنین دارای امکانات و ویژگی های بسیاری می باشد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

 

استخر روباز کاشی کاری شده همراه با موتور خانه مجهز و چهار فصل

محوطه سازی و فضا سازی بهمراه نورپردازی زیبا در شب

انشعابات کامل (آب و برق و گاز)

سیستم امنیتی دوربین مدار بسته و دزدگیر

آلاچیق زیبا بهمراه چشم انداز باغ ویلا بهمراه کلبه چوبی

دیوارها از داخل و خارج سنگ شده و کف سنگ فرش

سند شش دانگ عرصه و عیان

خرید باغ ویلا در کردزار شهریار

اگر قصد خرید باغ ویلا در شهریار را دارید یکی از بهترین پشنهادات برای شما قطعاً دهکده ویلایی کردزار است . این منطقه به نوعی برند باغ ویلا در شهریار محسوب می شود و یکی از پرطرفدار ترین  و حتی بیشترین تقاضای خرید و فروش باغ ویلا را در منطقه شهریار دارد. این منطقه با داشتن شهرک ها و مجموعه های ویلایی بزرگ و کوچک باعث ایجاد رفاه و راحتی بسیار برای مالکان این باغ ویلا ها شده است. در صورت وجود هرگونه سوال  در مورد خرید باغ ویلا در شهریار و سایر مناطق ویلایی شهریار با مشاورین املاک سها در تماس باشید.

 

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید 


  • ۹۸/۰۸/۲۵
  • سه ملک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی