خرید و فروش باغ ویلا در شهریار

  • ۰
  • ۰

در غرب تهران بخصوص شهریار باغ ویلا های لاکچری و لوکس زیادی وجود دارند . اما استفاده از  کلمه لاکچری برای این باغ ویلا ها باید نشان دهنده شکوه و زیبایی و خاص بودن ملک باشد . باغویلا های لاکچری همانطور که از اسم آنها مشخص است دارای امکانات رفاهی و زیبایی بیشتری نسبت به باغ ویلا های معمولی تر هستند . از کیفیت ساخت گرفته تا متریال استفاده شده و دیزاین های داخلی و خارجی که بر روی باغ ویلا اعمال گردیده است . امروز قصد داریم یکی از خاص ترین و لاکچری ترین باغ ویلا های منطقه شهریار را خدمتتان معرفی کنیم.

این باغ ویلا لاکچری و لوکس  دارای 1000 متر مساحت و در شهرک تیسفون  واقع شده است . تیسفون نام یکی از مناطق زیبا و بکر شهریار می باشد که باغ ویلا های لوکس زیادی در آن منطقه قرار گرفته اند . همچنین در دل این باغ  450 متر ویلای اکازیون و بسیار لوکس و زیبا  بصورت دوبلکس به همراه 3 اتاق خواب بصورت مستر روم  قرار گرفته است .  
تصاویر این باغ ویلا لاکچری  کاملاً گویای زیبایی و خاص بودن آن است .  از محوطه سازی گرفته تا طراحی و دیزاین داخلی ویلا همگی به نوعی به عظمت و شکوه این باغ ویلا افزوده است .

سایر امکانات باغ ویلا :

  • استخر روباز چهارفصل  بهمراه موتور خانه کاملا مجهز و کاشی کاری شده.
  • آلاچیق زیبا با چشم انداز باغ ویلا
  • دارای دو آشپزخانه مجهز با کابینت های ممبران
  • محوطه سازی و فضاسازی زیبا و دلنشین همراه با نورپردازی رویایی در شب
  • سیستم سرمایشی اسپیلت و سیستم گرمایشی پکیج
  • سند 6 دانگ عرصه و عیان

از سایر نکاتی که می توان در مورد این ویلا لاکچری گفت این سات که به دلیل واقع شده در بافت باغ ویلای دارای پایان کار بروز شهرداری می باشد . همچنین در محوطه این باغ ویلا 50 متر سویت سرایداری و نگهبانی کاملا مجهز  قرار گرفته است .

خرید باغ ویلا لاکچری در شهریار

اگر قصد خرید باغ ویلا لاکچری و لوکس را دارید این باغ ویلا یکی از پشنهادات ما به شما خریداران عزیز است .همچنین لوکیشن این باغ  با توجه به قرار گرفتن در یک شهرک ویلایی برند در تیسفون شهریار بسیار عالی و دسترسی آسان و خوبی به شهر های اطراف و مراکز خرید و ... دارد .  در صورتی تمایل به بازدید از این باغ ویلا در شهریار  یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن با مشاورین املاک سها تماس بگیرید. مشاورین ما شما را برای خرید راحت و رویایی این باغ ویلا و سایر ملک های لاکچری منطقه  همراهی می کنند.

 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

باغ ویلایلاکچری و لوکس در شهرک تیسفون

 

  • ۹۸/۰۹/۱۱
  • سه ملک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی