خرید و فروش باغ ویلا در شهریار

  • ۰
  • ۰

داربست باغی

داربست باغی:

برای ایجاد داربست باغی در نمای ساختمان و باغ ویلای خود می توانید از وسایل ساده مانند چوب و فلز استفاده نمایید در واقع داربست باغی نقش یک نقطه کانونی را ایفا می کند، در این مقاله چندین ایده برای تزئین دیوار حیاط و باغ را مطرح می کنیم:

1. نرده های باغ ویلای خود را زیباتر کنید.

استفاده از داربست باغی در نرده ها و میله های محوطه حیاط و باغ ویلای شما، علاوه بر این که امنیت باغ ویلای شما را در شهریار افزایش می دهد  تاثیر زیادی در زیبایی محوطه دارد. برای جدا کردن فضای حیاط و محوطه بیرون در بیشتر مواقع نرده به کار برده می شود در صورتی که شما می توانید به جای این کار از داربست های دیواری و گیاهان بالارونده برای افزایش حریم خصوصی خود استفاده کنید.

2. به نمای ساختمان خود جلوه ی ویژه ای بدهید.

نمای ساختمان ها و سایبان هایی که برای باغ ویلا به کار برده می شوند معمولا زیبایی خاصی ندارند و تمیز کار نمی شوند به همین دلیل استفاده از داربست های باغی زیبایی و جلوه ویژه ای را به محیط می دهد.

3. به بالکن کوچک خود جلوه یک باغ را ببخشید.

رنگ سبز، محوطه و فضا را حتی در صورتی که در حیاطی کوچک و یا بالکن باشد، زیباتر و دلنشین تر میکند.شما می توانید با تهیه چندین گلدان رنگی زیبا و استفاده از داربست های دیواری و به کار بردن خلاقیت در چیدمان، حیاط کوچک خود را نقطه کانونی برای جلب توجه قرار دهید، با کمک این کار می توانید در نمای بیرونی حیاط و یا تراس خود نیز تاثیر ویژه ای بگذارید.

4.  داربست باغی ابن قابلیت را دارند که دیوارهای بسیار عریض را بشکنند.

همچنین باید بدانید که وجود گیاهان بالارونده و داربست باغی در فضا و روی دیوارهای عریض خانه یا باغ شما می توانند جلوه خیره کننده ای ایجاد نماید.

5. داربست های باغی میتوانند به فضاهای محدود بعد بخشیده و نمای بهتری ایجاد نمایند.
با کمک داربست های باغی می توانید برای فضاهای  تنگ و باریک، و محدود خود ابعادی ترتیب دهید که کارایی آن را افزایش دهد.

املاک سها شما را در خرید باغ ویلا در محمدشهر و خرید باغ ویلا در ملارد توسط مشاوران با تجربه خود یاری می کند.

  • ۹۷/۰۲/۱۱
  • سه ملک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی