خرید و فروش باغ ویلا در شهریار

۱۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
1075 متر باغ ویلا در ملارد منطقه خوشنام:

 این باغ ویلای لوکس 1075 متری در ملارد با 600 متر ویلای 4 خوابه مستر می باشد که با امکانات فرنیش کامل با بهترین وسایل و مبلمان به فروش می رسد.
احداث این باغ ویلا با بهترین متریال ها می باشد . دارای سرویس های بهداشتی و حمام های لوکس است که در طبقه دوم تراس با حمام و سرویس صوتی در تمام نقاط باغ ویلا مرتبط می باشد.
این باغ ویلا با استفاده از آلاچیق با گل کاری بسیار حرفه ای و زیبا که در تمام فصل های سال قابل استفاده می باشد طراحی شده است و دارای برکه زیبا، قفس پرندگان، آبنمای سنگی، برکه نلیوفر آبی و همچنین سالن دنس با دیجی اختصاصی جهت برگزاری مراسم می باشد که چهار دیواری با استفاده از گیاهان پوشیده شده است.
مجهز به سیستم امنیتی دوربین بسته و نگهبانی 24 ساعته در سه شیفت و گیت ورودی که امنیت را بالا برده است. این باغ ویلای زیبا همراه با انشعابات کامل  از جمله: آب،گاز شهری، برق با کنتور قانونی و سند تک برگ همراه با پایان کار شهرداری واگذار می گردد.
  • سه ملک
  • ۰
  • ۰

استخر در باغ ویلا

ساخت استخر در محوطه باغ ویلا

ساخت استخرهای کوچک و بزرگ در محوطه باغ ویلا جذابیت و زیبایی منحصر به فردی را به باغ ویلای شما میبخشد. وجود استخر در باغ ویلا علاوه بر جنبه ی تفریحی در محوطه سازی و زیباسازی باغ ویلا نیز موثر خواهد بود،  استخرهای روباز از ارکان اصلی دکوراسیون باغ ها و ویلاها هستند و بیشتر برای زیبایی فضای خارجی محوطه ها مورد استفاده قرار می گیرند و شنا کردن در ان کاربرد زیادی ندارد. استخر باعث آرامش و ایجاد طراوت می شود و زیبایی دیزاین خارجی را چندین برابر می کند البته قابل ذکر است که استخرها مطابق با سلیقه و بودجه هر فردی طراحی می شود و باید متناسب با فضای محوطه و حیاط باشد تا فضای زیادی را اشغال نکند.

استخر های کوچک و روباز تاثیر به سزایی بر زیبایی نمای خارجی حیاط خانه های ویلایی شما داردو باعث می شود محوطه ای جذاب و لوکس را به ارمغان بیاورید. استخرهای کوچک در طرح های مختلفی از جمله استخرهای جعبه ای شکل کوچک، مستطیل شکل کوچک، استخرهای نیم دایره ای و.... طراحی می شوند که انتخاب کردن هر کدام از این طرح ها به میزان هزینه و ابعاد شما بستگی دارد که در فصل بهار و تابستان می توانند فضای ویلا و باغ ویلا ی شما  را به محیطی جذاب و دلنشین تبدیل کنند در نتیجه اگر شما فضا و هزینه  کافی برای ساخت و طراحی استخر دارید می توانید در این مطلب با چندین طراحی زیبا و متفاوت آشنا شوید:

استخرهای کوچک مستطیل شکل:

قبل از اقدام به ساخت استخر باید اندازه و ابعاد محل مورد نظر خود را در نظر بگیرید تا در صورتی که فضای کافی وجود نداشته باشد از انجام این کار منصرف شوید. بیشتر افراد بر این باور دارند که طراحی استخر باید با اشکال خاص و زیبایی چندین برابر باشد اما بهتر است بدانید که استخرهای مستطیل شکل کوچک از جذابیت زیادی برخوردار هستند و می توانید با چندین ایده کم هزینه از جمله قرار دادن گلدان های رنگارنگ، مبل لوکس نمای ویژه ای به استخر خود دهید.

استخرهای جعبه ای شکل:

استخرهای جعبه ای شکل همانند جکوزی عمل می کنند و اندازه آن ها مطابق ابعاد حیاط خلوت می باشد که دارای طراحی خاص و متفاوتی هستند.

استخرهای کم عرض و کوچک: 

در برخی از حیاط ها و باغ ویلاها امکان ساخت استخر با عرض زیاد امکان پذیر نمی باشد به همین دلیل بهتر است شما برای فضای خود استخرهای کم عرض و کوچک طراحی کنید که اغلب دارای عرض های 1 الی 1.5 متر هستند و طول این استخرها با طول خانه برابر می باشد.

استخرهای نیم دایره کوچک:

مزیت استخرهای نیم دایره کوچک این می باشد که فضای کمی را احاطه می کند. این استخرها در اشکال های مختلفی می باشند که شما می توانید با سلیقه خود یک طرح مناسبی را انتخاب و پیاده کنید و با قرار دارن گیاهان و گل های زیبا محوطه خود را دلنشین تر نمایید.

  • سه ملک
  • ۰
  • ۰

ویژگی خانه های ویلایی

خانه ویلایی در فرهنگ مردم ایران به خانه هایی گفته می شود که دارای نمای چهار طرف و سقف شیبدار می باشند. خانه های ویلایی بیشتر در شمال ایران در اطراف شهرک ها دیده می شوند به این دلیل که این مناطق دارای آب و هوای مرطوب می باشند .، اما متاسفانه با افزایش شهرها از تعداد این خانه ها کاسته شد . خانه های ویلایی دارای معماری به سبک ایتالیایی می باشند که در زمین های وسیعی ساخته می شوند بنای این خانه ها باید دارای زیبایی و جذابیت های منحصر به فردی باشد و با احاطه شدن بنای ساختمان با وسایل طبیعی از جمله درختان سرسبز و ایجاد باغچه های رنگارنگ ، می توانید زیبایی آن را چندین برابر کنید. امروزه ویلا به خانه هایی گفته می شود که در اطراف ییلاق ها و شهرها شروع به ساخت و طراحی می شوند و از چهار طرف به بیرون نما دارند.

در سایت املاک سها باغ ویلاهای متعددی برای خرید ثبت شده اند که شما مشتریان گرامی برای خرید باغ ویلا می توانید با مراجعه به سایت ما باغ ویلاهایی را که در متراژ ها مختلف و قیمت های متفاوت  با بهترین امکانات می باشند را مورد بررسی قرار دهید و همچنین می توانید برای انتخاب مناسب تر با مشاوران باتجربه ما مشورت کنید و سپس باغ ویلای خود را خریداری نمایید.

تاریخچه خانه های ویلایی :

ساخت آن ها به دوران جمهموری روم باستان باز می گردد و مردمی که دارای سطح اجتماعی و اقتصادی بالایی بودند اقدام به ساخت باغ های بزرگ می کردند اما بعد از فروپاشی امپراتوری روم توسط کلیسا کاربری ها تغییر پیدا کردند در واقع به صورت صومعه استفاده می شدند. و در قرون وسطی بعد از تعمیر و تغییراتی دوباره به صورت ساختمان‌های اشرافی مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

برای خرید باغ ویلا در شهریار و ملارد می توانید به املاک سها که یکی از معتبرترین املاک در زمینه خرید و فروش باغ ویلا در مناطق اطراف استان تهران که دارای سابقه چندین ساله می باشد و  توانسته است باغ ویلاهای زیادی را به فروش برسانند مراجعه فرمایید و با مشاهده باغ ویلاها با امکانات رفاهی و وجود اسناد قانونی و معتبر همراه با پایان کار شهرداری، محوطه سازی های شیک و نورپردازی های مهندسی شده در شب، انشعابات کامل و قانونی، دارای سوییت های سرایداری، استخرهای روباز و سرپوشیده مجهز به تاسیسات، داخل بهترین شهرک های باغ ویلایی با امنیت مثال زدنی، باغ ویلای خود را انتخاب نمایید.

ویلاها در معماری بنا دارای ویژگی های زیادی می باشند که یک از این ویژگی های متمایز این است که در محوطه های باز و بزرگ ساخته می شوند. بعضی از نماهای ویلاها از یک برجک مرکزی که از تمام قسمت های بنا بلندتر است برخوردار می باشند که نقطه کانونی بنای ویلا نام برده می شود. خانه های ویلایی در اطراف زمین های بزرگ که مملو از درختان تنومند، مناظر طبیعی و دلنشین، آبنماها و غیره می باشد ساخته می شوند . فضایی که بنای ویلا را شامل می شود باید شامل جذابیت های بصری باشد . همچنین محوطه سازی و دکوراسیون خارجی ویلا بسیار اهمیت دارد.

  • سه ملک
  • ۰
  • ۰

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم دارای 1200 متر مساحت میباشد که  در شهریار در منطقه ویلایی نشین کردزار واقع شده است.این باغ ویلا دارای 130 متر بنای نوساز به همراه دو اتاق خواب به صورت مستر میباشد که آرامش را در میان طبیعت زیبا و دلنشین برای شما به ارمغان خواهد آورد.

دیوارها به طور کامل از داخل سنگ میباشد.استخر روباز و بزرگ از دیگر مزیت های این باغ ویلا  به شمار میرود.الاچیق چوبی مجوطه باغ ویلا را نسبت به دیگر باغ ویلا ها منحصر به فرد کرده است.40 متر سرایداری و نگهبانی امنیت را در باغ ویلا تا حد زیادی بالا برده است.این باغ ویلا در کوچه باغی دنج و ارام واقع شده است.محوطه سازی شده با استفاده از سنگ فرش  و گل ارایی که نمای ویژه ای را به باغ ویلا بخشیده است. سند تک برگ نیز از دیگر مزیت های این باغ ویلاست.

  • سه ملک
  • ۰
  • ۰

روان شناسی رنگ ها در دکوراسیون داخلی


روانشناسی رنگ ها در دکوراسیون داخلی دارای اهمیت ویژه ای است.اصول رنگ آمیزی در محیط مسکونی با دیگر محیط ها متفاوت می باشد.رنگ ها در حالات درونی انسان بسیار موثر هستند.رنگ های سرد معمولا احساس آرامش و سکوت را در انسان زنده میکنند و اما رنگ های گرم این قابلیت را دارند که احساس شور و نشاط را در بیننده بالا ببرند.به همین دلیل است که در بیشتر رستوران ها از تم رنگ های گرم مانند نارنجی و قهوه ای و قرمز استفاده میکنند.همچنین شاهد هستیم که در محیط های درمانی نیز از از رنگ های سردی مانند آبی یا سبز استفاده می شود چرا که افرادی که پا به این گونه محیط ها میگذارند بیشتر از هر چیزی به آرامش نیاز دارند.در دکوراسیون داخلی خانه نیز همین اصول برقرار است و لازم است که تم رنگی محیط آشپزخانه با پذیرایی و یا اتاق خواب متفاوت باشد.


پذیرایی:


پذیرایی در محیط خانه از اهمیت بالایی برخوردار است و هر کسی برای طراحی داخلی آن سلیقه خاصی به خرج میدهد.در پذیرایی خانه لازم است که هارمونی از رنگ ها را به وجود آوریم.برای مثال اگر لوازم چیدمان پذیرایی مانند مبلمان دارای رنگ های گرم و پر انژی مانند زرد هستند بهتر است رنگ دیوار ها سرد باشند تا انرژی فضا در حد نرمال باشد.ترکیبی از رنگ های سرد و گرم میتوانند پذیرایی خانه را زیباتر و دلچسب تر به نظر برسانند.


اتاق خواب:


اتاق خواب باید در خانه نمادی از آرامش باشد به همین دلیل در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب ها بهتر است که از رنگ های سرد مانند بنفش استفاده شود.رنگ های گرم انرژی و هیجان محیط را بالا میبرند که در تضاد با آرامش بوده و نباید در اتاق خواب مورد استفاده قرار بگیرند.


آشپزخانه:


آشپزخانه را میتوان قلب خانه در نظر گرفت که همیشه پر از انرژی به نظر میرسد.استفاده از رنگ های گرم در آشپزخانه از ضروریات است و باید از لوازمی که با رنگ های پر انرژی مانند قرمز و نارنجی و زرد استفاده کرد.

مشاوران مجرب املاک سها  شما دوستان گرامی را  برای خرید باغ ویلا در شهریار و خرید باغ ویلا در ملارد و محمد شهر  یاری می کنند.

  • سه ملک
  • ۰
  • ۰

باغ ایرانی

باغ سرای ایرانی بر پایه اصول معماری که از عناصر طبیعی از جمله آب، درختان، ساختارهای هندسی و کوشک میانی می باشند، تشکیل شده اند که به اینگونه باغ ها، باغ ایرانی گفته می شود. باغ ها ی ایرانی در ادبیات ایران به نام باغ سرا، پردیس، فردوس، گلستان و بوستان معروف می باشند. واژه ی جدید که توسط پرشن گاردن ترجمه شده است باغ ایرانی می باشد که این گونه باغ ها در اطراف شهرهای ایران بسیار گسترده شده اند.

باغ های ایرانی در مسیر خروجی قنات ها در شهرهای طبس، یزد، بیرجند، گناباد و اکثر مناطق کویری نمایان شده اند در حقیقت این گونه باغ ها با تاریخ پیدایش قنات ها ایجاد شدند. یکی از مهمترین ویژگی های باغ سراهای ایرانی عبور آب در محوطه های باغ می باشد. برخی از باغ ها به صورت چهار باغ می باشند که باعث می شود آب در چهار مسیر روانه شود. ایجاد باغ های میوه و زمین های کشاورزی بدون حفر چاه های عمیق و نیمه عمیق ممکن نخواهد بود از این رو در باغ ویلاهای واقع در شهریار شاهد حفر چاه های عمیق و نیمه عمیق هستیم.

باغ های ایرانی شامل طرح های منحصر به فرد و زیبایی می باشند که از سه ساختار بارز تشکیل شده اند: 1:در مسیر عبور جوی آب قرار دارد. 2:به وسیله ی دیوارهای بلند محصور شده اند. 3: محوطه باغ های عمارتی شامل استخر می باشند. جهانگردان اروپایی با مشاهده باغ های ایرانی در شهرهای مختلف آن ها را مشخصه  پرشن گاردن توصیف می کردند.

با مراجعه به لیست باغ ویلا های املاک سها مشاهده خواهید کرد که باغ ویلاهای ساخته شده در مناطق ملارد علاوه بر امکانات رفاهی و ساختی مدرن  هویت ایرانی باغ های ایرانی را نیز در ساخت خود دارا می باشد.

باغ های ایرانی پاسارگارد ریشه معماری تمام باغ های ایرانی می باشد که اوسط کوروش کبیر ساخته شده اند لازم به ذکر است که هندسی سازی این باغ ها مطابق خواسته ایشان بوده است. باغ سرای ایرانی در دوره ی ساسانیان در جلوی معابد و کاخ ها به وجود آمده اند که در دورهی اسلامی رواج پیدا کرد. قدیمی ترین اسناد برای باغ های ایرانی به دوره ی ساسانیان باز می گردد.

  • سه ملک
  • ۰
  • ۰

فاکتورهای بسیار متعددی برای دسته بندی باغ ویلاها وجود دارد.باغ ویلای استخر دار یا بدون استخر،باغ ویلا ی محوطه سازی شده یا محوطه سازی نشده،دارای نور پردازی یا فاقد نورپردازی وغیر........اما اینکه واقعا چه مزیت هایی برای باغ ویلا ضروری به شمار میرود و چه مزیت هایی صرفا تجملاتی به شمار میرود را در این مقاله مشخص میکنیم.

خرید باغ ویلای استخردار

استخر یکی از مواردی است که اغلب مردم در خرید باغ ویلا اهمیت زیادی برای آن قائل هستند.وجود باغ ویلا در محوطه باغ بسیار زیبا و دیدنی ست.اما باید در نظر داشت که استخر در باغ ویلا باید مجهز به تمامی تاسیسات از جمله سیستم تصفیه و سیستم گرمایش و سرمایش باشد.

خرید باغ ویلای آلاچیق دار

آلاچیق نیز در باغ ویلا از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که هدف از خرید باغ ویلا بهره بردن از طبیعت است.پس باید در محوطه بیرونی باغ ویلا فضایی سربسته وجود داشته باشد تا در تابستان از نور آفتاب و در باقی فصول از بارش برف و باران در امان باشید.

خرید باغ ویلای محوطه سازی شده

طبیعت بکر و دست نخورده زیباست اما این بدین معنی نیست که محوطه باغ را به همان صورتی که هست رها کنیم.استفاده درست و به جا از محوطه باغ،استفاده از گیاهان زینتی ، کاشتن گل با رنگ های متنوع،استفاده از آبنماهای زیبا و چمن کاری های مدرن، از محوطه سازی هایی به شمار میرود که فضای بیرونی باغ ویلا را زیبا و دلنشین میکند.

باغ ویلا لوکس

اینکه بنای موجود در باغ ویلا لوکس و مدرن باشد،مهم است چرا که لذت بردن از طبیعت باید توام با آرامش باشد.اتاق خواب های مستر،اشپزخانه ای مدرن با کابینت های از چوب های با کیفیت و دکوراسیون داخلی زیبا از نکاتی است که باید به هنگام خرید باغ ویلا به آن دقت کنید.

  • سه ملک
  • ۰
  • ۰

یکی از شهرهای استان تهران که در مسیر ماهدشت و صفادشت و در جنوبی ترین بخش شهرستان کرج قرار گرفته است زیبادشت می باشد . در سال های اخیر زیبادشت به دلیل برخورداری از آب و هوای سالم ،دارا بودن تمام امکانات رفاهی و شهری از جمله درمانگاه ها، بیمارستان ها، فروشگاه، آسفالت بودن مسیرها ، نوردهی لازم و همچنین دسترسی آسان به مرکز شهر و قرار گرفتن در موقعیت ویژه و وجود باغ ویلاهای لوکس و لاکچری بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است و جمعیت آن حدودا برابر 10 هزار نفر می باشد که یکی از مناطق محمدشهر محسوب می شود.

خرید باغ ویلا در اطراف مناطق استان تهران از جمله زیبادشت که بسیار سرسبز و زیبا می باشد هم به سلامت جسم و روح کمک می کند  و هم شما را از ترافیک های وحشتناک مسیر شمال در روزهای تعطیل نجات خواهد داد. به همین علت مشاوران قدیمی و باتجربه املاک سها با سابقه چندین ساله در زمینه خرید و فروش باغ ویلا ،زیبادشت را برای خرید باغ ویلا به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنند.

با مراجعه به لیست باغ ویلاهای املاک سها مشاهده خواهید کرد که تمام باغ ویلاهای ثبت شده که در متراژها و قیمت های متفاوت می باشند دارای بهترین امکانات از جمله: واقع در بهترین شهرک های ویلایی منطقه همراه با نگهبانی 24 ساعته ، دارا بودن امنیت کافی، استخر روباز و سرپوشیده در فضای باغ و مجهز به تمامی تاسیسات، انشعابات قانونی و کامل(آب،برق،گاز)، محوطه سازی دلنشین و طبیعی، نورپردازی های مهندسی و حرفه ای، آلاچیق، باربیکیو، گل آرای های فوق العاده شیک و از همه مهم تر دارا بودن اسناد شش دانگ و تک برگ با پایان کار شهرداری و تغییر کاربری از جهاد کشاورزی می باشند.

املاک سها با هدف ارائه بهترین خدمات در خصوص خرید و فروش باغ ویلا تاسیس شده است که در این زمینه آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشند و با آگاهی از تمامی باغ ویلاهای موجود در این منطقه می توانند کاملترین اطلاعات لازم در جهت خرید باغ ویلا در زیبادشت  و سایر مناطق را برای شما مشتریان گرامی ارائه دهند.

  • سه ملک
  • ۰
  • ۰

خرید باغ ویلا در ملارد:

استان تهران با وجود آب و هوای هوای نامناسب در اطراف خود از مناطق خوش آب و هوایی برخوردار می باشد، که امروزه برای ساخت و خرید باغ ویلا بسیار مورد توجه عموم قرار گرفت است . ملارد یکی از مناطقی می باشد که از نظر موقعیتی در جنوب غرب استان تهران واقع شده است که  ضلع شمالی آن به دو بخش صفادشت و مرکزی خاتمه می یابد که دارای بافت مسکونی و شهری هستند.

ملارد در 4 فصل از نظر آب و هوایی بسیار معتدل می باشد، در فصل بهار آب و هوای خوش و بسیار دل انگیز، در فصل تابستان نسبتا گرم ودر فصل پاییز و زمستان سرد است.

 ملارد از غرب به مناطق خوشنام، کوشکک و دهکده باران منتهی می شود که خوشنام یکی از بهترین مناطق باغ ویلایی در ملارد می باشد که دارای ارزش ملکی بالایی می باشد که در لیست باغ ویلاهای املاک سها باغ ویلاهای زیادی در این منطقه با متراژ ها و قیمت های مختلف و بهترین امکانات برای فروش ثبت شده است. یکی از مزیت های خرید باغ ویلا در ملارد دسترسی آسان به مرکز شهر و دارا بودن تمام امکانات رفاهی و همچنین امنیت بالا می باشد. همچنین ضلع جنوبی ملارد به مناطق لم آباد، قشلاق و... ختم می شود که منطقه لم آباد برای خرید باغ ویلا به دلیل وجود ویلاها و باغ های فراوان و زیبا نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است.

یکی از مسائل مهمی که برای هر خریداری از اهمیت بالایی برخوردار است وجود اسناد معتبر، فاکتورهای مکانی، مجوزها و موقعیت عالی درآینده می باشد که در منطقه ملارد اسناد به دو قسمت تقسیم می شوند : اسناد مسکونی که بیشتر این اسناد اوقافی می باشند و موجب عدم خرید مشتریان می شود. باغ ویلا: بیشتر این زمین ها دارای سندهای معتبری  هستند و خرید و فروش آن ها بسیار رواج پیدا کرده است. امامزاده ابراهیم و بیبی سکینه از آثار باستانی این منطقه به شمار می روند.

مشاوران با تجربه املاک سها با سابقه چندین ساله در زمینه خرید و فروش باغ ویلا در مناطق اطراف استان تهران از جمله ملارد، شهریار و محمدشهر  آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشند. و به واسطه فعالیت چندین ساله که در این زمینه تجربه خوبی را کسب کرده اند بهترین باغ ویلاها را در اختیار شما می گذارند.

  • سه ملک
  • ۰
  • ۰

زیباسازی محوطه باغ ویلا

رودخانه خشک: برای زیباسازی محوطه باغ ویلای خود می توانید یک بستر رودخانه خشک که از میان محوطه باز خانه رد می شود ایجاد نمایید تا هنگام بارش باران جذابیت آن چندین برابر بشود ، این ایده را می توانید در مدل های مختلف با کمک ابزارهای مدیریت آب برای محوطه باغ ویلای خود  به بهترین شکل فراهم سازید.

  • باغ مرتب با ظاهری طبیعی: تمام سعی خود را داشته باشید تا باغ ویلای خود را به کمک وسایل طبیعی محوطه سازی کنید برای مثال می توانید از سنگ های مختلف با اندازه های متفاوت که به صورت نامنظم چیده میشود استفاده کنید و همچنین با استفاده از بته های پر پشت بومی که نیاز به آبیاری کمی دارند یک آرایش طبیعی و دلنشین را به وجود آورید.
  •  استفاده از گیاهان لب گلدانی: در باغچه خود گلدان هایی که دارای گیاهان تنومند همراه با شاخه های زیبا و پربار، با برگ های حجیم و پرکننده هستند و لبه گلدان را پوشش می دهند خریداری فرمایید. 
  • سفر در باغ : اگر برای زیباسازی محوطه باغ ویلای خود تلاش کنید و ایده های جالبی را پیاده سازید مطمئن باشید با ورود به باغ خود حس سفر کردن به شما دست می دهد تصور کنید که یک مسیر همراه با سنگ های نامنظم که باعث کم شدن سرعت راه رفتن شما می گردد و اجازه می دهد از گل و گیاهان رنگارنگ و خوش بویی که در آن جا کاشته شده است لذت زیادی ببرید و محو زیبایی های بی نظیر بشوید.
  •  راه پله سنگ طبیعی: اگر قصد دارید در محوطه باغ ویلای خود راه پله بسازید ما به شما پیشنهاد می کنیم که از تخته سنگ های طبیعی برای ایجاد یک فضای طبیعی زیبا استفاده کنید اگر از سنگ های منطقه خودتان استفاده کنید، این پله ها می توانند باغ را با تمام منطقه یکدست کنند. تخته سنگ ها و شاخه هایی که لبه های راه سنگی را مزین کرده اند، طبیعی بودن فضای باغ را تکمیل می کنند
  • نورپردازی نامحسوس: یکی از مسائل مهم در باغ ویلا امنیت و دیده شدن نورپردازی فضا می باشد. شما می توانید با استفاده از فانوس ها و چراغ های رنگی که یک نورپردازی فوق العاده رویایی ایجاد کنید تا امنیت فضای باغ ویلای خود را هم افزایش دهید.

با کمی جست و جو در وب سایت املاک سها مشاهده خواهید کرد که بیشتر باغ ویلاهای واقع در شهریار ، ملارد و محمدشهر از عناصری که در مقاله گفته شد جهت زیباسازی محوطه استفاده کرده اند و مناظر زیبایی به واسطه ی این عناصر به وجود آمده است.

  • سه ملک