خرید و فروش باغ ویلا در شهریار

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

1800 متر باغ ویلا در ملارد

220 متر بنای نوساز

محوطه سازی زیبا و دلنشین  باغ ویلا  

نورپردازی عالی در شب

استخر با تاسیسات کامل و چهار فصل 

انشعابات فول و کامل

ابنما /برکه /الاچیق /نشیمنگاه زمستانی/

کانکس نگهبانی

سند 6 دانگ عرصه وعیان 

  • سه ملک
  • ۰
  • ۰

خرید باغ ویلا

 خرید باغ ویلا:


موقعیت محلی و دسترسی به امکانات رفاهی از نکات مهمی است که در هنگام خرید باغ ویلا باید مورد توجه قرار گیرد.شهریار به واسطه فاصله 30 کیلومتری از شهر تهران بستر مناسبی برای ساخت باغ ویلا در اطراف تهران میباشد.در سال های اخیر شهریار برای ساخت باغ ویلا،مورد توجه بسیاری از پایتخت نشینان قرار گرفته است.باغ ویلاهای شهریار از نظر موقعیتی به سه دسته تقسیم میشوند:

باغ ویلاهای مجموعه ای:


باغ ویلاهای مجموعه ای در مقایسه با شهرک های ویلایی در دسته دوم قرار میگیرند اما از امکاناتی مانند درب های ورودی،کوچه های اختصاصی و همچنین سرایداری برخوردار می باشند که این موارد برای  بیشتر مشتریان ما در املاک سها بسیار حائز اهمیت می باشد.در شهریار باغ ویلاهای مجموعه ای بسیاری وجود دارد که در ابتدا باغ های بزرگی بوده اند که بعدها به قطعات 1000 یا 500 متری تقسیم شده اند.سند های املاک در این مجموعه بیشتر به صورت تک برگ می باشد.


شهرک های باغ ویلایی:


شهرک های باغ ویلایی از مناطق محبوب خریداران به شمار میروند.اغلب کسانی که برای خرید باغ ویلا مراجعه میکنند،ترجیح میدهند که باغ ویلاهای مد نظرشان در شهرک های ویلایی واقع شده باشند،اما به دلیل قیمت بالای باغ ویلا در این شهرک ها،فقط افراد خاصی موفق به خرید در این نقاط میشوند.شهریار دارای چندین شهرک باغ ویلایی میباشد که میتوان به عنوان مثال به شهرک تیسفون اشاره کرد که یکی از ویژه ترین شهرک های شهریار میباشد.در این شهرک سند املاک به صورت شش دانگ بوده و بیشتر قطعات 1000 متری هستند و از امکانات خوبی برخوردارند.


باغ ویلا در محیط مسکونی:


باغ ویلاهای ساخته شده در شهریار بیشتر در اطراف محیط های مسکونی واقع شده اند.روند ساخت این باغ ویلاها به این صورت بوده که در ابتدا باغ میوه بودند و بعد از ارزشمند شدن زمین ها، منطقه ویلایی نیز در این باغ ها ساخته شده است.
وضعیت انشعابات باغ ویلا نیز از جمله نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.انشعابات باغ ویلا باید به صورت کامل و قانونی باشد.بحث سند و مدارک و اصالت ملک نیز بسیار مهم است.ما در املاک سها با داشتن کادری مجرب،مشتریان خود را در این زمینه راهنمایی کرده و سریع ترین و بهترین راه را برای حل اینگونه مسائل،پیشنهاد میکنیم.

  • سه ملک
  • ۰
  • ۰

نمادهای فنگ شویی

نمادهای فنگ شویی:

فنگ شویی با توجه به سنت های دیرینه ی کشور چین دارای پیشینه ی بسیار عمیقی می باشد. باید توجه داشت نماد های آن در دکوراسیون منازل و باغ ویلاها تاثیر بسیار زیادی دارد.چینی ها و کسانی که با فرهنگ آسیای شرقی آشنا می باشند از عناصری که در چین تهیه شده اند برای فنگ شویی چیدمان منازل خود استفاده می کنند.در نتیجه فنگ شویی برای  پیدا کردن جای مناسب اشیا و وسیله ها و چیدمان درست اجزای فضاهای حیاط، باغ، اداری،خانگی و ... به کار می رود.

در این مقاله قصد داریم 6 نماد اصلی فنگ شویی در منازل و باغ ویلاها را معرفی نماییم.

  • بامبو: مشهور ترین و محبوب ترین گیاه در فنگ شویی بامبو می باشد. در یک گلدان بامبو عنصرهای باد،خاک،آتش،آب و فلز وجود دارد.
  • آبنما: برای فضای داخلی خانه و باغ خود می توانید از یک آبنمای بی صدا برای ایجاد آرامش استفاده کنید. همچنین می توانید برای زیباتر کردن آن از وسیله های تزیینی از جمله سنگ و کریستال و رایحه های معطر استفاده کنید تا به این روش انرژی و زیبایی آن را چند برابر کنید.
  • کریستال: از این نماد فنگ شویی برای افزایش انژی استفاده می شود و در اشکال مختلفی وجود دارد و برای انتخاب شکل کریستال ها قلب ها و قطره ها و شکل های تراش دار را  در مقابل پنجره آویزان می کنند تا باعث روشن شدن نور شود.
  • آینه: آینه ها نمادی از انرژی عنصر آب هستند و موارد استفاده زیادی دارند.آینه ها فضا را بزرگتر نشان می دهند و باعث نور بخشیدن و همچنین به فضا بعد می بخشند.
  • بادزنگ:وسیله ای که توسط وزش باد صدا تولید می کند و بیشتر مواقع در بالکن و حیاط نصب می کنند ولی نصب و استفاده آن ها در منازل کم می باشد.
  • آکواریوم: استفاده از آکواریوم و مکان قرارگیری آن می تواند تاثیر خوبی در فنگ شویی منزل داشته باشد .آکواریوم را در آشپزخانه و اتاق نگذارید زیرا انرژی های ناخواسته را بیشتر می کند.
  • سه ملک
  • ۰
  • ۰

انواع گلخانه

انواع گلخانه

باغداری و کشاورزی جز مشاغلی می باشند که جوانان به دلایل سختی های زیادی که در این شغل وجود دارد خیلی مشتاق نمی باشند و همچنین در نظرشان کسب درآمد خوبی ندارد.اما باید بدانید اگر به روش درست و با برنامه ریزی دقیق وارد این محیط کاری شوید سود زیادی را به دست می آورید. یکی از روش های شغل کشاورزی ،کشاورزی گلخانه ای می باشد که افراد به صورت حرفه ای و متخصص وارد این حیطه کاری می شوند و سود زیادی را کسب می کنند.به طوری که بسیاری از افراد در باغ ویلاهای خود بخش از زمین را به این کار اختصاص داده اند.

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم شما را با انواع گلخانه در قیمت های مختلف که هر کدام مناسب کاشت یک نوع محصول می باشد آشنا کنیم:

  1. گلخانه های تولید گل و گیاهان زینتی برای تولید گل های شاخه بریده از جمله: گلایول،داوودی،رز و ژربرا می باشد.
  2. سالن های گلخانه ای برای تولید قارچ صدفی و قارچ دکمه ای
  3. گلخانه های تولید سبزی از جمله محصولات بادمجان، فلفل، طالبی، سبزیجات برگی، توت فرنگی،سبزیجات فرنگی شامل شاهی، ریحان و...می باشد.

از نظر نوع سازه گلخانه ها به دو دسته فلزی یا مدرن و سنتی یا چوبی تقسیم می شود.

  • گلخانه های فلزی یا مدرن

همانطور که از اسم گلخانه های فلزی مشخص است اسکلت آن ها  از فلز می باشد که با پلاستیک های ضد اشعه ماورا بنفش پوشش داده می شود. ارتفاع گلخانه های مدرن بیشتر از 5.4 متر است و به دلایل شرایط مناسب رشد گیاهان در این واحد زیاد می باشد و همچنین دارای سیستم گرمایشی و تهویه مناسب است.قطعات در این گلخانه ها به وسیله پیچ و مهره اتصال و یا جوش داده می شوند.
 هزینه واحد گلخانه های پرتابل نسبت به سیستم جوشی15 الی 20 درصد بیشتر است ولی نصب آن آسان تر و تغییرات در سازه راحت تر است.

  • گلخانه های چوبی

گلخانه های چوبی اسکلت اصلیشان چوب با پوشش پلاستیک می باشد.تهویه مناسب و سیستم گرمایی ندارد و ارتفاع آن ها 2 تا 3 متر می باشد. به دلیل ارتفاع پایین برای کشت محصولات گوجه فرنگی و خیار و ... مناسب نمی باشند.یکی از مزیت های این گلخانه قیمت پایین احداث هر واحد می باشد اما محیط داخلی آن برای رشد گیاهان نامناسب می باشد. و همچنین میزان تولید در واحد سطح در مقایسه با گلخانه های جدید کم می باشد، به همین دلایل این گلخانه ها گسترش پیدا نکردند و گلخانه های مدرن جایگزین آن ها شدند.

  • سه ملک