خرید و فروش باغ ویلا در شهریار

  • ۰
  • ۰

کانکس ویلایی ، کانکس هایی با متراژ بالا هستند که جهت استفاده مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار میگیرند . معمولا کانکس های ویلایی ازمتراژ ۳۰ متر شروع میشوند که طبق درخواست مشتریان محترم کانکس ویلایی در انواع و ابعاد مختلف ساخته و تحویل داده میشوند .

ادامه مطلب

کانکس ویلایی ، کانکس هایی با متراژ بالا هستند که جهت استفاده مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار میگیرند . معمولا کانکس های ویلایی ازمتراژ ۳۰ متر شروع میشوند که طبق درخواست مشتریان محترم کانکس ویلایی در انواع و ابعاد مختلف ساخته و تحویل داده میشوند .

کانکس ویلایی میتوانند دارای پارتیشن ، سرویس بهداشی ایرانی و فرهنگی ، آبدارخانه ، بالکن و …  باشند که طبق سفارش مشتریان درکانکس ویلایی ساخته میشوند . کانکس های ویلایی  به صورت  ۲ طبقه و ۳ طبقه طراحی  و ساخته میشوند  . که هرکدام دارای متریال خاصی می باشند که در ادامه مقالات در رابطه با کانکس ویلایی به بحث و گفتمان می پردازیم . پس لطفا ادامه مقالات شرکت کانکس مدرن را دنبال کنید .

با تشکر

با دوردی دیگر شرکت کانکس مدرن خبر نامه این هفته خود را به دنبال خبر نامه پیشین درباره کانکس های دست دوم و چگونگی قیمت گذاری ( از روی مصالح بکار رفته ) به ادامه خواهد داد.

کانکس های دست دوم در صورت آسیب نخوردن نمای بیرونی ( ورق ، دروپنجره ) و همچنین در صورت سالم بودن نمای درونی ( سالم بون دیواره و برق کشی وسالم بودن نمای کف ( کفپوش ) و  تخته کف ) با قیمت تقریبی در حدود ۳۰ تا ۳۵ در صد قیمت روز کانکس خریدو فروش می گردد.

البته گاها فروشندگان کانکس پروژه ها  تمام شده و با توجه به مدت زمان تحویل محل کار این گونه از پیمانکاران می توان تا ۶۰ درصد زیر قیمت روز خریداری نمود.

کانکس های دست دوم  با توجه کاربرهای گوناگون تولیدی قیمت های گوناگونی خواهد داشت.

کنکس های دست دوم شرکت کانکس مدرن همگی از تولیدات این شرکت بوده واین شرکت اطمینان بیشتری به تحویل این گونه از کانکس ها به مشتریان را خواهد داشت.

شرکت کانکس مدرن با درود دوباره خدمت خوانندگان این بخش خبری  پیرو نوشته های پیشین درمورد ویژگی ها ی خانه های ویلایی با توجه به نام آن می بایستی ویژگی های درخور خانه ویلایی و همچنین داشتن اسایش برای آن خانواده باشد.

می بایستی در خانه های دارای نمای درونی پی وی سی در زیر سازی آن از ورق های چند لایه (POLY WOOD  ) جهت داشتن زیر سازی محکم  تا طول عمر دیواره ها افزایش یابد.

در صورتی که زیر سازی خوب انجام نگیرد ویا استفاده نشود دیواره بسیار نرم و شکننده وصدا به راحتی در دو طرف دیواره شنیده خواهد شد . با زیر سازی با چند لایه ها می توان تا حد بسیار بالای از ورد سرما وگرما از دو طرف دیوار را کم نمود . علاوه بر چند لایه ها می توان همانند خانه سریع ساخت از گچ برگ ها که دارای گوناگونی ( تنوع ) زیاد می باشند استفاده نمود.

درکل خانه های پیش ساخته را با یک چندین سطح بالاتر دیدوطراح ریزی نمود و ساخت  زیرا که برای سکونت و آسایش خانواده ها یمان در نظر گرفته می شود .

شرکت کانکس مدرن در خبر نامه های  آینده بیشتر در مورد کانکس و کانس های ویلایی توضیح خواهد داد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید 

  • ۹۹/۱۰/۲۷
  • سه ملک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی