خرید و فروش باغ ویلا در شهریار

  • ۰
  • ۰

کردزار یکی از مناطق باغ ویلایی شهریار است که باغ ویلاهای زیادی در آن ساخته شده است.اما باغ ویلایی که قصد معرفی آن را به شما داریم از امکانات ویژه ای برخوردار است.این باغ ویلا شهریار یکی از بهترین باغ ویلاا  های آن منطقه بوده است.

1200 متر باغ ویلای فوق العاده زیبا که دارای 140 متر بنای شیک و نوساز،که به صورت مبله طراحی شده است.کردزار یکی از مناطق باغ ویلایی شهریار است که باغ ویلاهای زیادی در آن ساخته شده است.اما باغ ویلایی که قصد معرفی آن را به شما داریم از امکانات ویژه ای برخوردار است.این باغ ویلا شهریار یکی از بهترین باغ ویلاا  های آن منطقه بوده است.

1200 متر باغ ویلای فوق العاده زیبا که دارای 140 متر بنای شیک و نوساز،که به صورت مبله طراحی شده است.این باغ ویلا دارای دو اتاق خواب به صورت مستر نیز میباشد.استخر سرپوشیده به همرا هتصفیه خانهه هوشمند امکان شنا را در تمامی فصول به شما خواهد داد.

محوطه سازی بسیار زیبا و دلنشین باعث شده تا شما بتوانید چشمگیرترین مناظر طبیعی را در باغ ویلای خودتان ببینید.نورپردازی بسیار حرفه ای و زیبا در شب مهمانی های شبانه شما را بسیار با شکوه تر خواهدد کرد.

این باغ ویلا دارای انشعابات رفاهی کامل همچون اب،برق و گاز میباشد.برای خرید این باغ ویلا هیچ دردسری نخواهید داشت چرا که این باغ ویلا دارای سند برگ میباشد. 

  • ۹۶/۰۲/۲۴
  • سه ملک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی