خرید و فروش باغ ویلا در شهریار

  • ۰
  • ۰

وحیدیه یکی از مناطق آرام و ویلایی نشین شهریار است.باغ ویلایی که قصد معرفی آن را به شما داریم در این منطقه دنج و آرام قرار گرفته است.این باغ ویلا دارای 250 متر ویلای دوبلکس و شیک،به همراه دو اتاق خوابب مستر میباشد.این ویلا کاملا مبله بوده و زندگی همراه با آرامش را برای شما به همراه خواهد داشت.

محوطه سازی این باغ ویلا فوق العاده زیبا و دیدنی بوده و به همراه گلها و درختان زینتی نمای بسیار زیبایی به باغ داده است.آبنما،آلاچیق چوبی و باربیکیو از دیگر امکانات این باغ ویلاست.این باغ ویلا دارای بهارخوابیی بسیار زیبا مشرف به تمامی باغ،با دیدی کامل از فضای باغ میباشد.

استخری بزرگ به همراه جکوزی با تمامی امکانات از دیگر مزایای این باغ ویلای 5000 متری میباشد.نورپردازی  این باغ ویلا کاملا حرفه ای و زیبا بوده و نمای بسیار باشکوهی در شب به باغ ویلا میدهد.

این باغ ویلا دارای سند شش دانگ به همراه پایانکار از شهرداری و تسویه جهاد کشاورزی میباشد.همچنین  تمامی انشعابات باغ ویلا قانونی بوده و دارای سهمیه آب کشاورزی میباشد.

این باغ ویلا در 35 کیلومتری شهر تهران واقع شده است. 

  • ۹۶/۰۳/۱۸
  • سه ملک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی