خرید و فروش باغ ویلا در شهریار

  • ۰
  • ۰

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را به شما داریم دارای 250 متربنای شکیل و مبله به همراه دو اتاق خواب به صورت مستر میباشد که تجربه زندگی لوکس را در میان طبیعت زیبا برای شما به همراه خواهد داشت.این باغ ویلا از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است.

محوطه سازی این باغ ویلا فوق العاده زیبا و دیدنی صورت گرفته است که با گل ها درخت های زینتی نمای بسیار زیبایی در باغ ایجاد شده است که بسیار چشم نواز میباشد.همچنین دارا بودن درختان مثمر میوه ازز  دیگر مزایای این باغ ویلاست.

نورپردازی این باغ ویلا بسیار حرفه ای و شکیل است که نمای بسیار زیبایی را در شب ها به این باغ ویلا داده است.آلاچیق تمام سنگ نیز که اشراف کامل به باغ دارد از دیگر مزایای این باغ ویلاست.

50 متر سرایداری در ابتدای باغ ویلا خیال شما را از امنیت باغ ویلا چه زمانی که در ان سکنی گزیده اید و چه  زمانی که در ان حضور ندارید راحت میکند.

تمامی انشعابات این باغ ویلا کامل و قانونی بوده و همچنین دارای سند شش دانگ و برگه تغییر کاربری از  جهاد کشاورزی و عدم خلاف شهرداری میباشد. 

  • ۹۶/۰۳/۲۰
  • سه ملک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی