خرید و فروش باغ ویلا در شهریار

  • ۰
  • ۰

خوشنام یکی از زیباترین مناطق باغ ویلایی در ملارد محسوب میشود که باغ ویلاهای بسیاری در آن ساخته شده است.این باغ ویلا که قصد معرفی آن را داریم دارای 250 متر ویلای لوکس و نوساز به همراه دو اتاق خوابب به صورت مستر میباشد.آشپزخانه مجهز به جدیدترین نوع کابینت بوده و تمامی دیوارها با کاغذدیواری باا  کیفیت بسیار بالا طراحی شده اند.

محوطه سازی این باغ ویلا بسیار زیبا بوده و آلاچیق و برکه آبی نمای بسیار زیبایی به باغ داده اند.همچنین این باغ ویلا دارای درختان بارده و مثمر میوه میباشد.اگر به دنبال باغ ویلای استخردار هستید این باغ ویلا را ازز دست ندهید چرا که دارای استخر روباز بسیار زیبایی بوده که مجهز به سیستم گرمایشی و تصفیه خانه بودهه  و تجربه شنا کردن در همه فصول را برای شما به همراه خواهد داشت.

تمامی انشعابات این باغ ویلا کامل و قانونی بوده و دارای سند شش دانگ،پایانکار از شهرداری و نامه جهاد میباشد.همچنین این باغ ویلا در یکی از بهترین مناطق باغ ویلایی بوده که دارای کوچه اختصاصی و امنیت بسیار بالا با نگهبانی 200 ساعته میباشد.

  • ۹۶/۰۳/۳۰
  • سه ملک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی