خرید و فروش باغ ویلا در شهریار

  • ۰
  • ۰

پس از مدتی دوباره سری می زنیم به منطقه قشلاق ملارد و یکی دیگر از باغ ویلا های این منطقه را خدمت شما خریداران مشتریان عزیز ارائه می دهیم . این باغ ویلا در داخل شهرک و مجموعه ویلایی کوچک در قشلاق واقع شده و دارای 740 متر مساحت و 140 متر ویلای لوکس و نوساز با دو خواب مستر  می باشد. نورگیر فوق الاده ویلا و همچنین اتاق خواب ها یکی از ویژگی های بنای این باغ ویلا است.  

ویژگی های این باغ ویلا در ملارد

  • استخر روباز کاشی کاری شده همراه با تاسیسات کامل و چهار فصل
  • محوطه سازی شده همراه با نورپردازی زیبا در شب
  • داخل شهرک ویلای کوچک با نگهبانی 24 ساعته
  • انشعابات اب و برق گاز قانونی همراه با مجموعه
  • انواع درختان میوه همراه با سهمیه اب کشاورزی

خرید باغ ویلا در قشلاق ملارد

قشلاق نام یکی از روستاهای شهرستان ملارد است که جزو ملارد ویلای شمالی محسوب می گرد. این منطقه ویلایی در گذشته  قوشه قشلاق نام داشته است . این منطقه در دل خود تعداد زیادی باغ ویلا با مساحت و امکانات مختلفی را جای داده است. همچنین وجود شهرک های ویلایی در قشلاق ملارد و داشتن نگهبانی و گیت های ورودی باعث شده خرید باغ ویلا در قشلاق ملارد  رواج و طرافداران زیادی داشته باشد.  تمام امکانات شهری و انشعابات در قشلاق وجود دارد باغ ویلا های این منطقه از ان برخوردار هستند.

چگونه در ملارد باغ ویلا بخریم؟

اگر قصد خرید باغ ویلا در منطقه ملارد و سایر مناطق آن را دارید بهتر است  قبل از هر اقدامی با مشاورین املاک با تجربه و با سابقه جهت دریافت مشاوره و راهنمایی در تماس باشید. ملارد منطقه ای با وسعت زیاد و در خود مناطق زیادی از جمله صفادشت ، قشلاق ، ملارد ویلا جنوبی و شمالی و... جای داده و هر منطقه دارای دارای ویژگی ها منحصر به فرد و نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارد .  داشتن اطلاعات دقیق از این ویژگی ها و قیمت و شرایط هر منطقه به شما کمک می کند که خرید خوبی را تجربه کنید و با خرید باغ ویلا در ملارد هم از آن  برای تفریحات آخر هفته استفاده کنید و هم به عنوان یک سرمایه گذاری مطمعن و خوب داشته باشید.

مشاورین املاک سها با داشتن سابقه بیش از ده سال در زمینه خرید و فروش باغ ویلا به عنوان یک برند تخصصی در منطقه ملارد و سایر مناطق غرب استان تهران از جمله شهریار و محمدشهر فعال بوده . املاک سها یکی از قویترین و متنوع ترین فایلینگ منطقه را در اختیار دارد . این تنوع باعث می شود که مشتریان دارای حق انتخاب باشند و بتونند از بین چندین گزینه خرید خود هوشمندانه تر باغ ویلا دلخواه خود را انتخاب کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید740 مترباغ ویلا در منطقه قشلاق ملارد

 

  • ۹۸/۰۹/۰۲
  • سه ملک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی