خرید و فروش باغ ویلا در شهریار

  • ۰
  • ۰

شاید در چند ماه آینده قصد تغییر دکوراسیون ویلا و یا خانه را داشته باشید. و شاید حتی در این تغییر دکوراسیون به فکر رنگ کردن دیوار های ویلا و یا باغ ویلا باشید. دانستن اینکه هر رنگی چه تاثیری دارد میتواند امر انتخاب رنگ را برای شما راحت تر کند.

ادامه مطلب

شاید در چند ماه آینده قصد تغییر دکوراسیون ویلا و یا خانه را داشته باشید. و شاید حتی در این تغییر دکوراسیون به فکر رنگ کردن دیوار های ویلا و یا باغ ویلا باشید. دانستن اینکه هر رنگی چه تاثیری دارد میتواند امر انتخاب رنگ را برای شما راحت تر کند. و به این ترتیب رنگ هایی انتخاب خواهید کرد که بیشترین هماهنگی را با شخصیت و سلیقه شما داشته باشند. سپس با مراجعه به وب سایت ها و مجلات مرتبط به طراحی دکوراسیون، مثال هایی از نحوه استفاده از رنگ های مورد نظرتان را پیدا کنید و آنها را در خانه یا ویلا پیاده سازی کنید. گرچه دانستن تاثیرات رنگ ها بر بازدید کنندگان، میتواند شما را در امر خرید و فروش باغ ویلا راهنمایی کند.

رنگ های روشن در دکوراسیون داخلی

رنگ های روشن مانند قرمز و زرد و حتی سبز و آبی روشن یک احساس بسیار غنی در انسان ایجاد میکنند. این رنگ ها صمیمی و خوشحال کننده هستند و ساکنین اتاق را به برقراری ارتباط تشویق میکنند. مخصوصا رنگ های نارنجی و قرمز در محیط آشپزخانه بسیار پر کاربرد هستند. 

رنگ نارنجی برای غذاخوری

تاثیر رنگ های تیره در دکوراسیون داخلی

رنگ های تیره فضای اتاق و خانه را کوچکتر نشان میدهند و به نوعی حال و هوایی غمناک ایجاد میکنند. قرمز، بنفش، سبز و آبی تیره از این دسته رنگ ها هستند. ولی اگر این رنگ ها به خوبی استفاده شوند و فضای اتاق نور طبیعی خوبی دریافت کند، این رنگ ها باعث القای حس امنیت و راحتی میشوند. حتی این رنگ ها را برای فضا های کوچک نیز میتوانید استفاده کنید.البته به شرط نورپردازی خوب.

 تاثیر رنگ های سرد

رنگ هایی مانند آبی یخی و سبز کمرنگ تاثیر آرامبخش دارند. این رنگ ها برای اتاق خواب مناسب هستند. زیرا که باعث خواب آرام و راحت میشوند.و زمانی که از خواب بلند میشوید نیز حس خوبی خواهید داشت. 

رنگهای سرد برای اتاق خواب

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید 

  • ۹۹/۰۶/۱۲
  • سه ملک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی