خرید و فروش باغ ویلا در شهریار

  • ۰
  • ۰

بیشتر باغ ویلا ها در ایران به سبک رومی هستند . در زیبایی این نما ها شکی نیست ولی معماران معروف دنیا با الهام از سبک های قدیمی ، در پی طراحی نماهای متفاوت تر و مدرن تری هستند .در این مقاله چندین نمونه از این نما ها را بررسی میکنیم .

 

ادامه مطلب

 

طراحی نمای مدرن برای باغ ویلا

 

 

بیشتر باغ ویلا ها در ایران به سبک رومی هستند . در زیبایی این نما ها شکی نیست ولی معماران معروف دنیا با الهام از سبک های قدیمی ، در پی طراحی نماهای متفاوت تر و مدرن تری هستند .در این مقاله چندین نمونه از این نما ها را بررسی میکنیم .بیشتر این ویلا ها نمای چوبی دارند .

ویلای ساحلی

این ویلا که برای طراحی نمای خارجی آن از تپه های شنی الهام گرفته شده ، نمونه بارز معماری مدرن است. طراحان این ویلا در تلاش بودند تا فضایی خلق کنند که جدا از محیط بیرون نباشد . گرچه ساختن ویلا بر روی شن چالش های زیادی دارد اما با استفاده از چوب های کبونی "Kebony" توانسته اند هماهنگی زیبایی بین ویلا و محیط بیرون ایجاد کنند .

طراحی مدرن نما ویلا با چوب کبونی

ویلایی در قلب جنگل

اگر به دنبال یافتن ایده برای ساختمان و ویلا های مدرن باشید ، امکان اینکه طرحهایی زیادی از ساختمان های کشور نروژ ببینید ، زیاد است . معماران نروژی سبک بسیار زیبایی دارند و به معماری مدرن گرایش دارند . ساختمان های آنها اغلب از مواد و مصالحی ساخته میشود که نسبت به آب و آتش مقاوم باشد و برای طبیعت ضرری نداشته باشد . این ساختمان ها با وجود اینکه با کلبه های سنتی فرق زیادی دارند ولی توانسته اند هماهنگ و انگار بخشی از پوشش سبز اطراف باشند .

ویلا مدرن نروژی با نمای چوب

مدرن ولی روستایی

این ویلا که از مزرعه های شیروانی دار قرن 19 الهام گرفته شده ، با یک سری تغییرات هوشمندانه تبدیل به یکی از مدرن ترین ویلا های قرن 21 شده است .معماران این ویلا با کمک چوب کبونی و آلومینیوم توانسته اند ظاهری مینیمال خلق کنند .

ویلا با نمای مدرن چوبی

اتاق نشیمن بیرونی

 این ویلای منحصر به فرد که در کالیفرنیا واقع شده است ، با الهام از معماری سنتی اسپانیایی توانسته خودش را در لیست مدرن ترین ویلا ها جای بدهد .این معماری مثلثی از دو خانه مجزا ایجاد شده. خانه اولیه و اصلی در سمت بلندتر و خانه ثانویه در سمت کوتاهتر .این اتاق نشیمن مانند پلی بین دو فضای مختلف و نور و سایه عمل میکند .

ویلا مدرن به سبک اسپانیایی

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

  • ۹۹/۰۶/۳۰
  • سه ملک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی