خرید و فروش باغ ویلا در شهریار

  • ۰
  • ۰

میدانید که فنگ شویی به سنت های دیرینه چین بر میگردد . در واقع فنگ شویی تاکید زیادی بر ایجاد هارمونی و تعادل در زندگی دارد .کافی است قواعد فنگ شویی را در خانه ، محوطه باغ و ... اجرا کنید تا ببینید چطور باعث آرامش ، کامیابی و تعادل میشود.

ادامه مطلب

 

قبلا در مورد فنگ شویی و اینکه چطور سابقه اش به سنت های قدیمی چین برمیگردد صحبت کرده بودیم . در واقع فنگ شویی تاکید زیادی بر ایجاد هارمونی و تعادل در زندگی دارد .کافی است قواعد فنگ شویی را در خانه ، محوطه باغ و ... اجرا کنید تا ببینید چطور باعث آرامش ، کامیابی و تعادل میشود.

قواعد فنگ شویی در محوطه باغ

محوطه باغ فنگ شویی به 9 بخش تقسیم میشود که هر بخش نشان دهنده یک حوزه از دنیا ، یک ماده ، یک شکل و رنگ است . باغ فنگ شویی احترام زیادی برای طبیعت و گیاهان قائل است . مربعی تقریبی در نظر بگیرید به طوری کل محوطه باغ را در بر بگیرد . باید از درب ورودی باغ چنین مربعی را در نظر بگیرید و به جهت های جغرافیایی شمال ، جنوب ، شرق ، غرب ، جنوب شرقی و غربی و در نهایت به شمال غربی و شرقی تقسیم کنید . بخش نهم هم به مرکز باغ تعلق دارد که به عنوان "تای چی" نام گذاری شده است . تای چی به معنای منبع زندگی و انرژی است .

شمال باغ ویلا

نشان دهنده  آوازه ، شغل ، جریان و رموز زندگی است و باید رو به روی ورودی باشد .المان این بخش آب است و  رنگ های آبی ، بنفش ، سیاه و دیگر رنگ های تیره و شکل های موج دار از دیگر ویژگی های این بخش است .

جنوب باغ ویلا

مسیر موفقیت و شهرت است و نشان دهنده تابستان .گیاهان و گل های قرمز و نارنجی رنگ (و رنگ های مشابه ) مختص این بخش هستند. شکل هندسی این بخش ، مثلث است .

شرق باغ ویلا

نشان دهنده سلامتی و فصل بهار است . المان غالب در این بخش چوب ، شکل مستطیل و رنگ های قهوه ای است . این بخش برای کاشتن گیاهان دارویی ، بامبو و نخل مناسب است.

غرب باغ ویلا

غرب باغ برای خانواده است . المان فلز و رنگ سفید است . رنگ سفید نشانگر خلوص ، تازگی و تعادل است . رنگ های خاکستری و نقره ای نیز میتوانید استفاده کنید . شکل این بخش دایره است . در این بخش گلدان ، زنگوله های بادی ، سنگ و مبلمان فلزی میتوانید استفاده کنید .

محوطه باغ فنگ شویی

بخش مرکزی

مهمترین بخش باغ ، یعنی تای چی را باید تا حد امکان خلوت و باز نگهدارید . المان این بخش زمین و رنگش زرد است .این بخش نمایانگر یکپارچگی و تعادل است  و تمامی 8 بخش دیگر را به هم وصل میکند .

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید 

  • ۹۹/۰۶/۳۱
  • سه ملک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی